Monday, April 27, 2009

AkU BeRTaHaN

sedih
ku tahu kini perasaan mu
kepadaku

sedih

saat kau tak yakin
kepadaku

akan cintaku

jalan berliku
takkan membuatku
menyerah akan
cinta kita


tatap mata ku
dan
kau akan tahu
semuanya

yang ku rasakan

aku bertahan
kerna
ku yakin cinta ku pada mu
sesering
kau coba

tuk
mematikan hati ku

takkan terjadi
yang aku tah
u
kau hanya untuk ku

aku bertahan
ku akan tetap pada pendirian ku
sekeras kau coba
tuk
membunuh cinta ku

yang aku tahu
kau hanya untu
k ku





* aku sentiasa bertahan demi cinta ku yang satu......

3 comments:

  1. awak x yah bertahan awak...awak tingalkan je dia...kejam kite kene kjam wak...!!!

    ReplyDelete
  2. selagi mamapu sy bertahan sy akan tetap terus bertahan..biar seribu org suh sy berhenti bertahan namun ia tak mampu ubah diri sy utk terus bertahan..

    ReplyDelete
  3. puuuuuuusssssssshhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete